2005年3月6日 星期日

生日快樂!!!

  今天是我25歲的生日,我也特地選在這一天作為我的部落格的生日。會選擇這裡當做一個新的起點,一方面是因為先前使用的PChome明日報新聞台實在太糟糕了,常常無法登入,每當我想要耍一下氣質,做做文藝青年的時候,總是給我伺服器忙碌什麼的,往往讓靈感白白流失;至於沒有選擇無名小站的原因,只是因為我這個人有一點點(真的只有一點點)反社會人格,對於這種絕大多數人在使用的或是歡迎的東西,我反而會有排斥的感覺;所以,雖然我早就有了無名的帳號和部落格,卻從來沒有在上面發表過文章。

  今天(3月6日)也是個不平靜的一天,除了凌晨的雙主震,還外加我家附近中坡市場的無俚頭車禍,在電視新聞上看到這則報導的時候真是令我嚇了一大跳,什麼福德街、中坡南路,這些熟悉的路名,看到空拍照的時候更是吃驚,那輛沒腦的小轎車就剛好衝到我阿姨家開的那家檳榔攤隔壁。
  總而言之今天發生的事情真是太離譜了,昨天請診所的小姐吃披薩提前過生日,我知道大家都只是禮貌上跟我說生日快樂(這種想法會不會太......),不過感覺還是蠻舒服的,當我說我的生日願望是希望平平安安的過一輩子的時候,還有小姐說我的願望會不會太大啊?!嗯......我覺得她跟我一樣是同道中人,她也知道平平安安才是幸福。

3 則留言:

  1. 生日快樂! (雖然晚了點 :P)

    我是在RM版上看到你的簽名檔才過來的 :D

    回覆刪除
  2. Day night,gold für wow the moon or on world of warcraft gold the tree,cheap wow gold Hao Jie pouring down the moonlight, as if accompanied by Xiaotu Feifei enter sweet dreams. In the dream, a dream Feifei about his sister to the moon night. Will open the door,wow gold kaufen go down the moon sister.mesos Xiaochanzouxia take is that they did not see the moon sister. At that time, anchored at the tree on the moon sister saw Xiaochan, they yelled loudly: "Feifei, Feifei, I tree, the tree, I." Xiaochan sit at the moon to his sister, who Daizhaoxiaochan came wow geld to the beautiful pond. Only, water,maple story mesos everywhere in the lush leaves and beautiful flowers.maple story items A frog squatting lotus leaf, see Xiaochan, surprised and said: "Xiaochan,wow gold farmen you can even sit on the moon. You simply It's amazing!maple story money I am sure that you are the first animals to the moon by the animal. good,wow leveling I envy you!Maple Story Accounts "Xiaotu listening, happy to smile. Then, with the moon sister Xiaotu to its home.powerlevel Only, the moon sister's home stars are everywhere. The eyes of a star a Zha Zha,world of warcraft power leveling like Xiaotu greeted the arrival of a mouth, like: "Xiaochan, Hello, we at the Moon Palace waiting for your arrival."maple story powerleveling Xiaotu listened

    回覆刪除

留言是給我的鼓勵,歡迎留言。